І. Переглянути відео http://surl.li/bjfzg
ІІ. Завдання
1. До поданих слів доберіть такі їх форми, щоб у кожній парі було представлене чергування /о/, /е/ з нулем звука.
Сон, палець, хлопець, пеньок, пень, січень, краєчок, холодець, гонити, учень, гайок, куток, червень, вівторок, рівень, квиток, жовтень, вітер, шматок, в’язень, вузол, мене, творець, бубон.
2. Доберіть до поданих слів спільнокореневі чи форми, щоб відбувалися чепгування голосних
Села, нищити, твердь, критика, велетень, чорний, очищений, чорніти, очищати, нищівний, критикувати, велетенський, твердий, селянський.
3. До поданих слів доберіть інші форму чи слово, у яких виявилися б чергування голосних звуків.
Вишенька, стежка, лоза, крига, степ, рибалка, корінчастий, кривулька, сльози, зупинка, осінь.
ІІІ Виконати інтерактивну вправу http://surl.li/bjgdv
Немає коментарів:
Дописати коментар